Veelgestelde vragen

Voor, na, of tijdens je bestelling is het normaal om met vragen te zitten. Op deze pagina hebben we een greep van de vragen neergezet die we van klanten en andere mensen krijgen. Zit jouw vraag hier niet tussen, of wil je een uitgebreider antwoord? Neem dan contact met ons op via de contactpagina!

Over paspoorthoes.nl

Wij zijn Vincent en Leonor. Als koppel hebben wij paspoorthoes.nl opgericht en onderhouden wij zelf de webshop. Omdat reizen onze favoriete hobbies zijn hebben we besloten om te beginnen met het verkopen van reisaccesoires. Paspoorthoezen zijn daar het begin van!

Absoluut niet. Wij hebben alle producten die wij verkopen op een eigen locatie liggen. Op deze manier kunnen wij zelf alle bestellingen uitzoeken, inpakken en verzenden. Daarom kan je jouw pakketje altijd binnen enkele dagen op je deurmat verwachten!

Wij zijn zelf vaak op reis geweest, waardoor we op vliegvelden, bij grenscontroles en in hotels altijd onze paspoorten moesten laten zien. Door hem vaak te gebruiken versleten ze vrij snel, omdat ze ook niet van het sterkste materiaal gemaakt worden. Om hem goed te beschermen, en georganiseerd bij ons te houden zagen we het belang van paspoorthoesjes in. Dit heeft ons geïnspireerd om een webshop op te zetten en deze hoesjes te verkopen!

Over je bestelling

Jazeker! Onze hoesjes zijn vanaf januari ook in België beschikbaar. Ze zullen afgeleverd worden bij PostNL voor internationale verzending. Hou hierbij rekening dat het ietsjes langer kan duren voordat je bestelling binnen is. We streven er hoe dan ook voor om je paspoorthoesje zo snel mogelijk op je deurmat te laten ploffen.

Omdat wij vinden dat paspoorthoezen niet voor te hoge bedragen verkocht moeten worden, willen we ook de verzendkosten zo laag mogelijk houden. In onze verzendkosten verrekenen wij enkel de kosten van het verpakkingsmateriaal en de kosten die door PostNL in rekening worden gebracht voor de bezorging. Omdat onze paspoorthoezen door je brievenbus passen zijn deze kosten zo laag mogelijk.

Nee. We willen onze bezorgkosten zo laag mogelijk houden, en daarom verzenden wij alle bestellingen als eenvoudig brievenbuspakketje via PostNL. Door Track & Trace aan een pakketje toe te voegen worden de verzendkosten aanzienlijk hoger, wat wij graag willen voorkomen.

Zodra een bestelling binnenkomt, gaan wij er zo snel mogelijk mee aan de slag, en streven ervoor om het pakketje altijd dezelfde of de volgende dag bij PostNL af te leveren. PostNL bezorgt 95% van de brieven/pakketjes op tijd, dus binnen één werkdag. 

Het kan altijd voorkomen dat wegens externe omstandigheden bij PostNL, zoals feestdagen of storingen, een bestelling later wordt afgeleverd dan de bedoeling is. 

Nadat wij het pakketje hebben afgeleverd bij PostNL is het buiten onze handen. Het is mogelijk dat er daarom door verschillende omstandigheden je pakketje een dag of twee later dan verwacht binnenkomt. Dit kan voorkomen door drukte rond bijvoorbeeld Sinterklaas of Kerstmis, omdat er dan veel druk staat op postbezorgers. Mocht je na 5 werkdagen nog steeds niets binnen hebben, neem dan contact met ons op!

Het kan zijn dat deze is beland in je spam-map van je mailserver. Zo niet, neem contact met ons op via onze contactpagina.

Retourneren

Het is mogelijk om binnen 14 dagen van ontvangst je product te retourneren zonder verdere uitleg. Als het product zich in de originele staat verkeert bij de retournering wordt het aankoopbedrag van het product teruggestort op je rekening.

Zie onze algemene voorwaarden voor de volledige retourvoorwaarden.

Om een product retour te sturen volg deze stappen. Het is belangrijk dat je je aan deze stappen houdt, zodat het retourneringsproces zonder problemen kan verlopen.

Stuur eerst een mail naar info@paspoorthoes.nl met [RETOUR] in het onderwerpsveld. De mail moet de volgende informatie bevatten:

  • Je factuurnummer.
  • Je naam.
  • Het product dat je wilt retourneren.

Stuur het product in de originele verpakking op naar:
Travel Pal
Clara Visserplaats 46
2331 BP Leiden

Na het ontvangen van het geretourneerde product gaan we aan de slag met de terugbetaling. Wij doen dit zo snel mogelijk (binnen 5 werkdagen) via onze betalingsafhandelaar. Vanaf dat moment kan het wederom enkele dagen duren voordat het geld op je rekening staat.

Winkelwagen
Scroll naar top